-
Vyhľadávanie
e-tron v praktickom živote
Neuveriteľné zrýchlenie. Takmer tichý pohon. Dobrý pocit, keď jazdíte lokálne s nulovými emisiami CO2. Každý, kto zažil jazdu s elektromobilom alebo jazdil s plug-in hybridným vozidlom na elektrický pohon, pozná čaro elektromobility. No e-tron neznamená len potešenie z jazdy vďaka elektrickému pohonu, ale tiež neobmedzené praktické každodenné využitie. Pretože bezproblémový všedný deň s elektromobilom alebo vozidlom s plug-in hybridným pohonom znamená hlavne bezproblémové nabíjanie.
Dojazd až 411 km (WLTP)
Aký je dojazd týchto vozidiel v meste, na ceste prvej triedy alebo na diaľnici? Aký rozdiel môžete dosiahnuť v režime "efficiency"? Odpovede na tieto otázky vám poskytne naša kalkulačka dojazdu!
Zobrazené dojazdy odrážajú hodnoty založené na jazdných cykloch zákazníkov, ktoré zodpovedajú portfóliu značky Audi. Zapnutá klimatizácia je tu - na rozdiel od cyklu WLTP - predpokladom. Pri mimoriadne úspornom štýle jazdy (napr. konštantná stredná rýchlosť, bez klimatizácie ...) sa dá dosiahnuť väčší dojazd. Režimy jazdy nemajú nastavené konštantné rýchlosti. Aby sa hodnoty čo najviac priblížili realite, sú pri každom režime jazdy nastavené fázy zrýchlenia a spomalenia na základe empirických hodnôt jazdy v meste, mimo mesta resp. na diaľnici.
Máte otázky k verejnému nabíjaniu a domácemu nabíjaniu?
Naša kalkulačka doby nabíjania vám poskytne odpovede presne na tieto otázky. Zistite, ako dlho sa potrebuje nabíjať Audi e-tron1 prostredníctvom domácej elektrickej zásuvky, aby bola batéria plne nabitá. Pomocou tejto kalkulačky zistite aj dojazd, ktorý môžete dosiahnuť, ak Audi e-tron necháte nabíjať hodinu na verejnej nabíjacej stanici.
Tu zobrazené dojazdy prezentujú hodnoty založené na jazdných cykloch zákazníkov, ktoré zodpovedajú portfóliu Audi. Zapnutá klimatizácia je tu - na rozdiel od cyklu WLTP - predpokladom. Pri mimoriadne úspornom štýle jazdy (napr. konštantná stredná rýchlosť, bez klimatizácie ...) sa dá dosiahnuť väčší dojazd. Režimy jazdy nemajú nastavené konštantné rýchlosti. Aby sa hodnoty čo najviac priblížili realite, sú pri každom režime jazdy nastavené fázy zrýchlenia a spomalenia na základe empirických hodnôt jazdy v meste, mimo mesta resp. na diaľnici.
Uvedená doba nabíjania môže byť ovplyvnená vonkajšími vplyvmi, napríklad teplotou alebo štýlom jazdy.