-
Vyhľadávanie
Športový zážitok z jazdy: Jazdná dynamika.
S Audi Q8 jazdíte stále športovo, dynamicky a efektívne: Jeho čisto mechanický medzinápravový diferenciál prenáša krútiaci moment na prednú a zadnú nápravu štandardne v pomere 40:60. V prípade potreby prenesie väčší podiel krútiaceho momentu na nápravu s lepšou trakciou. Okrem sériovo dodávaného progresívneho riadenia, ktorého prevodový pomer sa s narastajúcim uhlom natočenia volantu stáva priamejším, ponúka Audi na želanie riadenie všetkých kolies. Tento systém natáča zadné kolesá až do 5 stupňov - pri nízkej rýchlosti proti smeru natočenia predných kolies kvôli zvýšeniu agility, pri vysokých rýchlostiach v rovnakom smere v prospech vyššej stability. A vďaka novej technológii "mild hybrid" (MHEV) je Audi Q8 mimoriadne efektívne.
Prispôsobí sa preferenciám:
Podvozok
Čisto mechanický medzinápravový diferenciál Audi Q8 prenáša krútiaci moment na prednú a zadnú nápravu štandardne v pomere 40:60. V prípade potreby prenesie väčší podiel krútiaceho momentu na nápravu s lepšou trakciou. V kombinácii so svetlou výškou 254 mm, krátkymi prevismi a asistentom zjazdu z kopca pokračuje v jazde aj tam, kde končí spevnená cesta. Podvozok s elektronickou reguláciou tlmičov je súčasťou sériovej výbavy. Na želanie vám Audi dodá adaptívne vzduchové pruženie s reguláciou tlmičov s komfortnou alebo športovou charakteristikou. Vzduchové pruženie mení svetlú výšku podľa jazdnej situácie a želania vodiča v rozpätí až 90 milimetrov.
Lepšia agilita:
Dynamické riadenie všetkých kolies
Okrem sériovo dodávaného progresívneho riadenia, ktorého prevodový pomer sa s narastajúcim uhlom natočenia volantu stáva priamejším, ponúka Audi na želanie dynamické riadenie všetkých kolies. Tento systém natáča zadné kolesá až do 5 stupňov. Vďaka tomu sa dá Audi Q8 riadiť v rôznych režimoch v závislosti od rýchlosti jazdy: Pri nízkej rýchlosti natáča zadné kolesá proti smeru natočenia predných kolies kvôli vyššej agilite vozidla. Zvyšuje to schopnosť manévrovať vozidlom pri parkovaní a posúvaní sa. Pri vysokých rýchlostiach natáča zadné kolesá v rovnakom smere predných kolies a zlepšuje tým stabilitu vozidla.