-
Vyhľadávanie
Predbieha hranice. Audi R8 Coupé V10 quattro.
Blízky vzťah k športu, dôraz kladený na výkon, nekompromisná forma - žiadne iné
vozidlo nestelesňuje gény Audi tak dôsledne ako Audi R8. Ako základná esencia spája
motoristický šport a exkluzivitu. Audi R8 Coupe V10 quattro zosobňuje DNA Audi v
rýdzej podobe a na najvyššej úrovni.
Výkon je postoj.
Vysoký výkon v číslach
Výkon
419
kW
(570 k)
Maximálna rýchlosť
324
km/h
Zrýchlenie
3,4
s
z 0 na 100 km/h
Sila vychádzajúca zo samotného stredu
Srdcom Audi R8 je atmosférický motor V10 umiestnený medzi nápravami. Vďaka nespútanej sile motora 5.2 FSI (kombinovaná spotreba paliva: 12,9 l/100 km; kombinované emisie CO₂: 294 g/km) získa vozidlo ostrý charakter - maximálny krútiaci moment 560 Nm je k dispozícii pri 6 200 otáčkach za minútu. Mazanie so suchou kľukovou skriňou umožňuje uloženie motora bližšie k vozovke, čo má zásadný vplyv na precízne ovládanie Audi R8 v každej situácii. Výsledkom špeciálnej sekvencie zapaľovania 10 valcov je absolútne charakteristický burácajúci zvuk motora.
Podvozok: Precíznosť v mnohých podobách
Audi R8 je sériovo vybavené systémom regulácie jazdnej dynamiky Audi drive select so štyrmi režimami. So systémom Audi magnetic ride so stabilizátorom z kompozitu CFRP máte k dispozícii mimoriadne ľahký systém, ktorý nepretržite prispôsobuje činnosť tlmičov podľa profilu cesty a vášho štýlu jazdy - v milisekundových intervaloch pre každé koleso zvlášť.
Voliteľné dynamické riadenie prispôsobuje uhol natočenia volantu v závislosti od rýchlosti a prispieva k extrémne agilnej ovládateľnosti vozidla. Účinné zníženie rýchlosti zabezpečujú sériovo dodávané perforované oceľové kotúčové brzdy s vnútorným chladením. Ich atraktívny vzhľad v prevedení "wave" naznačuje, aká dôležitá je ľahká konštrukcia pre automobilku Audi pri modeli R8 Coupé V10 quattro. Voliteľne sú k dispozícii aj keramické brzdy s brzdovými strmeňmi v červenej, antracitovej alebo modrej farbe.
Dizajn: ideálne línie
Hlboké horizontálne línie dodávajú prednej časti šírku, vďaka čomu pôsobí Audi R8 ešte nižším a športovejším dojmom. Bokom dominujú charakteristické kryty sacieho systému "Sideblades", zadná časť upúta pozornosť mriežkou pre odvod vzduchu po celej šírke vozidla a nové, oválne koncovky výfukovej sústavy. Sériové 19-palcové disky môžete na želanie nahradiť prepracovanými frézovanými 20-palcovými diskami, ktoré sú k dispozícii v dynamickom päťlúčovom dizajne do tvaru V s tromi rôznymi povrchovými úpravami.
Ukážte farbu a disky
Kombinujte spolu rôzne laky karosérie s diskami a vytvorte si Audi R8 Coupé V10 quattro podľa svojich predstáv.
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, antracitovočierne
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, bronzové matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, antracitovočierne
Strieborná Florett metalíza
Červená Tango metalíza
Modrá Ara krištálový efekt
Šedá Daytona perleťový efekt
Čierna Mythos metalíza
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, antracitovočierne
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, bronzové matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, antracitovočierne
Strieborná Florett metalíza
Červená Tango metalíza
Modrá Ara krištálový efekt
Šedá Daytona perleťový efekt
Čierna Mythos metalíza
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, antracitovočierne
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, bronzové matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, antracitovočierne
Strieborná Florett metalíza
Červená Tango metalíza
Modrá Ara krištálový efekt
Šedá Daytona perleťový efekt
Čierna Mythos metalíza
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, antracitovočierne
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, bronzové matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, antracitovočierne
Strieborná Florett metalíza
Červená Tango metalíza
Modrá Ara krištálový efekt
Šedá Daytona perleťový efekt
Čierna Mythos metalíza
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5 dvojitých lúčov, dizajn Dynamik, antracitovočierne
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, bronzové matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, titánovosivé matné
20" disky z ľahkej zliatiny, 5-lúčové do tvaru V, dizajn Evo, antracitovočierne
Strieborná Florett metalíza
Červená Tango metalíza
Modrá Ara krištálový efekt
Šedá Daytona perleťový efekt
Čierna Mythos metalíza
Interiér: zameraný na vodiča a elegantný
Výrazný oblúk priamo pred vami vizuálne združuje všetky ovládacie prvky a prezentuje na vodiča zameraný kokpit v prevedení "Monoposto". Športové sedadlá čalúnené jemnou kožou Nappa sú elektricky a pneumaticky nastaviteľné a vyhrievané.
Audi virtual cockpit: všetky informácie priamo vo vašom výhľade
Idea vytvoriť interiér, ktorý by vodičovi umožnil sústrediť sa čo najviac na trasu, je doplnená o sériovo dodávanú kombináciu systémov MMI navigácie plus a digitálny prístrojový panel Audi virtual cockpit. Celá koncepcia ovládania je navrhnutá tak, aby ste mohli ovládať všetky dôležité funkcie bez toho, že zložíte ruky z volantu a prestanete sledovať cestu. Na displeji digitálneho prístrojového panela Audi virtual cockpit s uhlopriečkou 12,3 palca je v strede umiestnený otáčkomer, okolo ktorého môžu byť usporiadané ďalšie ukazovatele výkonu zobrazujúce napríklad krútiaci moment, preťaženie g, časy okruhov, teplotu oleja motora a prevodovky, tlak a teplotu pneumatík. Systém ovládania MMI pracuje s inteligentným systémom rozpoznávania reči a umožňuje ovládanie funkcií hlasom, takže vôbec nemusíte zložiť ruky z volantu.