- Dojazd sa pohybuje v rozsahu 575-622 km v závislosti od vybraného vybavenia vozidla.
- Doba nabíjania batérie, maximálny výkon nabíjania jednosmerným prúdom na nabíjacích staniciach HPC (High Power Charging) a dojazd na nabitie boli stanovené v súlade s normou DIN 70080 a môže sa meniť v závislosti od rôznych faktorov, napríklad vonkajšia teplota a teplota batérie, použitie iných zástrčiek špecifických pre danú krajinu, použitie klimatizácie pred odjazdom (napr. klimatizácia vozidla ovládaná na diaľku), dostupnosť energie v nabíjacej stanici, stav nabitia a starnutie batérie. Nabíjací výkon klesá so zvyšujúcim sa stavom nabitia. Zohľadňujú sa straty pri zaťažení.
- Audi e-tron GT quattro: spotreba energie (kombinovaná): 17,8–19,3 kWh/100 km; emisie CO₂ (kombinované): 0 g/km; trieda CO₂: A.
- Na nabíjacích staniciach HPC.
- Uvedené tarify nabíjania a nabíjacia karta sú ponukou spoločnosti Volkswagen Group Charging GmbH (Elli), Karl-Liebknecht-Str. 32, 10178 Berlín. Na využívanie týchto taríf je potrebné mať účet myAudi a aplikáciu myAudi. V aplikácii myAudi musí byť pridaný čisto elektrický model Audi (na základe čísla podvozku) a hlavný používateľ. Zmluva má pevne stanovenú dobu platnosti 12 mesiacov a po uplynutí tejto doby sa automaticky ukončí. Riadne zrušenie zmluvy je v rámci tohto obdobia vylúčené. V závislosti od zmluvy s mobilným operátorom Vám môžu vzniknúť dodatočné náklady.
- Súčasť Audi connect Navigácia a infotainment.
- V závislosti od dostupnosti v konkrétnej krajine. Aktuálnu kompatibilitu operačného systému iOS/Android nájdete v popise aplikácie myAudi v príslušnom App Store. Vyžaduje sa predchádzajúca registrácia.
- Na aktiváciu je potrebná existujúca zmluva s Audi charging. Následne je možné službu aktivovať prostredníctvom aplikácie myAudi a príslušný elektronický certifikát Plug & Charge na používanie služby sa do vybraného vozidla s funkciou Plug & Charge prenesie cez internet "vzduchom". Služba pre používanie funkcie Plug & Charge je rovnako ako Audi charging dostupná v Európe v Belgicku, Bulharsku, Českej republike, Dánsku, Estónsku, Fínsku, Francúzsku, Grécku, Holandsku, Írsku, Chorvátsku, Litve, Lotyšsku, Luxembursku, Maďarsku, Malte, Nemecku, Nórsku, Poľsku, Rakúsku, Rumunsku, Slovensku, Slovinsku, Spojenom kráľovstve, Španielsku, Švajčiarsku, Švédsku a Taliansku. Služba zatiaľ funguje len v uvedených európskych krajinách na nabíjacích staniciach s označením Plug & Charge zo siete IONITY. Rozšírenie o ďalších prevádzkovateľov nabíjacích miest (CPO) bude závisieť od konkrétnej krajiny. Na severoamerických trhoch (NAR) je služba pre využívanie funkcie Plug & Charge dostupná na nabíjacích staniciach prevádzkovaných spoločnosťou Electrify America s označením Plug & Charge.
- Uvedený podiel obnoviteľných a recyklovaných surovín sa do výrobného procesu zavádza pomocou metódy hmotnostnej bilancie. Vo výrobnom procese sa do zloženia použitých surovín pridáva toľko obnoviteľných a recyklovaných surovín, že materiál použitý na výrobu pneumatiky má v priemere 55 % podiel obnoviteľných a recyklovaných surovín. To však znamená, že skutočný podiel obnoviteľných a recyklovaných surovín použitých v jednotlivých pneumatikách môže byť nižší ako 55 %.
- Audi RS e-tron GT: spotreba energie (kombinovaná): 18,59-23,12 kWh/100 km; emisie CO₂ (kombinované): 0 g/km; trieda CO₂: A.
- Uvedené vybavenie je voliteľné a za príplatok.
- Nabíjací výkon závisí od typu použitého sieťového konektora, napätia v danej krajine a počtu dostupných fáz elektrickej siete, ako aj od domácej inštalácie špecifickej pre zákazníka. V jednotlivých prípadoch môže byť preto nižší.
- Výkon v režime Launch Control pre zadanú hodnotu zrýchlenia sa vzhľadom na fyzikálne podmienky môže opakovať, ale nedá sa ľubovoľne často po sebe vyvolať.
- Výkon dostupný v konkrétnej jazdnej situácii závisí od premenlivých faktorov, ako je vonkajšia teplota, teplota, stav nabíjania a klimatizácie alebo fyzické starnutie vysokonapäťovej batérie. Najmä odchýlky od uvedených parametrov môžu viesť k zníženiu výkonu.
- Informácie o čistej kapacite batérie: Uvedený čistý energetický obsah batérie je typická hodnota batérie bez ohľadu na vozidlo. Určuje sa pri konštantnom profile zaťaženia za definovaných okrajových podmienok a zohľadňuje celý využiteľný rozsah obsahu energie batérie vo vozidle až do zastavenia vozidla. Skutočná energia vybitia sa môže od tejto hodnoty odlišovať, pretože závisí od konkrétneho jazdného profilu a teploty batérie.
- Audi RS e-tron GT Performance: spotreba energie (kombinovaná): 18,97-22,58 kWh/100 km; emisie CO₂ (kombinované): 0 g/km; trieda CO₂: A.
- Ponuka Audi Sport GmbH.
- S voliteľným zvukovým systémom Bang & Olufsen Premium s 3D zvukom, ktorý je dostupný za príplatok, je objem batožinového priestoru 350 litrov.
- Za dostupnosť aplikácií podporujúcich Dolby Atmos od poskytovateľov tretích strán v Audi Application Store zodpovedajú poskytovatelia tretích strán. Audi nemôže zaručiť ich stálu dostupnosť.
- Súčasť voliteľnej výbavy Audi Application Store a rozhrania pre smartfóny, ktoré sú dostupné za príplatok. Na používanie aplikácií je potrebné konto myAudi a internetové pripojenie. Ďalšie informácie získate u svojho partnera Audi alebo v aplikácii myAudi.
- Audi exclusive je voliteľné vybavenie od Audi Sport GmbH.
- –
- Údaje o spotrebe a CO2: Uvedené hodnoty spotreby paliva, emisií CO2 a spotreby elektrickej energie sú namerané na základe cyklu WLTP v zmysle Nariadenia Komisie (EÚ) č. 2017/1151. Tieto údaje slúžia len pre účel porovnania medzi jednotlivými typmi vozidiel a nevzťahujú sa na jednotlivé vozidlo a nie sú súčasťou ponuky. Spotreba paliva, elektrickej energie a emisií CO2 vozidla sú ovplyvnené viacerými faktormi, ako výbava a príslušenstvo vozidla (napr. širšie pneumatiky, klimatizácia, strešný nosič), ale aj štýlom jazdy a okolitými podmienkami, ktoré môžu viesť k odchýlkam od uvedených hodnôt pre konfigurovaný model. Viac informácií získate u každého autorizovaného predajcu Audi.