Audi Logo
 

Časy nabíjania1 pre plug-in hybridné vozidlá

Audi e-tron 50 quattro Domáca elektrická zásuvka 16A (max. 2,3 kW): cca. 36 h, priemyselná zásuvka 16A (max. 11 kW): cca 7 h, priemyselná zásuvka 32A (max. 22 kW): cca 3 h 30 min, celková kapacita batérie: 71 kWh
Audi e-tron 55 quattro Domáca elektrická zásuvka 16A (max. 2,3 kW): cca. 48 h, priemyselná zásuvka 16A (max. 11 kW): cca 9 h 15 min, priemyselná zásuvka 32A (max. 22 kW): cca 4 h 45 min, celková kapacita batérie: 95 kWh
A3 Sportback 40 TFSI e 2, 3Nabíjací systém kompakt z domácej zásuvky (do 2,3 kW): cca 5 h nabíjací systém kompakt z priemyselnej zásuvky 16A: cca 3 h 45 min (max. 3,6 kW) celková kapacita batérie (brutto): 13,2 kWh
A6 Limousine TFSI e quattro 2, 3Nabíjací systém kompakt z domácej zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min nabíjací systém kompakt z priemyselnej zásuvky 16A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) celková kapacita batérie (brutto): 17,9 kWh
A7 Sportback TFSI e quattro 2, 3Nabíjací systém kompakt z domácej zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min nabíjací systém kompakt z priemyselnej zásuvky 16A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) celková kapacita batérie (brutto): 17,9 kWh
Q5 TFSI e quattro 2, 3Nabíjací systém kompakt z domácej zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min nabíjací systém kompakt z priemyselnej zásuvky 16A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) celková kapacita batérie (brutto): 17,9 kWh
Q7 TFSI e quattro 2, 3Nabíjací systém kompakt z domácej zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min nabíjací systém kompakt z priemyselnej zásuvky 16A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) celková kapacita batérie (brutto): 17,9 kWh
Q8 TFSI e quattro 2, 3Nabíjací systém kompakt z domácej zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min nabíjací systém kompakt z priemyselnej zásuvky 16A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) celková kapacita batérie (brutto): 17,9 kWh

1 Čas nabíjania batérie sa môže líšiť v závislosti od rôznych faktorov, napr. teplota okolia, používanie iných zástrčiek špecifických pre danú krajinu a používanie funkcie klimatizácie pred jazdou (napr. diaľkovo ovládaná klimatizácia vozidla). Pri použití domácich zástrčiek je nabíjací výkon obmedzený nabíjacím systémom e-tron.

2 Hodnoty spotreby a emisií Audi A3 Sportback 40 TFSI e: Kombinovaná spotreba paliva¹: 1,4–1,3 l/100 km; kombinovaná spotreba energie¹: 12,9–12,0 kWh/100 km; kombinované emisie CO₂¹: 32–29 g/km. Audi A6 Limousine TFSI e: Kombinovaná spotreba paliva: 1,6-1,4 l/100 km; kombinovaná spotreba: 17,9–16,7 kWh/100 km; kombinované emisie CO₂: 36-31 g/km Audi A7 Sportback TFSI e: Kombinovaná spotreba paliva: 1,6-1,4 l/100 km; kombinovaná spotreba: 17,9–16,9 kWh/100 km; kombinované emisie CO₂: 36-32 g/km Audi Q5 TFSI e: Kombinovaná spotreba paliva: 1,9-1,8 l/100 km; kombinovaná spotreba energie: 19,5–19,3 kWh/100 km; kombinované emisie CO₂: 44-41 g/km Audi Q7 TFSI e: Kombinovaná spotreba paliva: 2,7-2,6 l/100 km; kombinovaná spotreba energie: 22,6–21,7 kWh/100 km; kombinované emisie CO₂: 62-59 g/km Audi Q8 55 TFSI e quattro: Kombinovaná spotreba paliva: 2,8-2,6 l/100 km; kombinovaná spotreba energie: 22,9–21,9 kWh/100 km; kombinované emisie CO₂: 63-59 g/km Audi Q8 60 TFSI e quattro: Kombinovaná spotreba paliva: 2,8-2,7 l/100 km; kombinovaná spotreba energie: 22,9–22,6 kWh/100 km; kombinované emisie CO₂: 63-62 g/km

3 Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií boli získané zákonom stanovenou metódou merania. Testovací cyklus WLTP úplne nahradil štandard NEDC od 1. januára 2022, takže pre novo homologované vozidlá po tomto dátume nie sú k dispozícii žiadne hodnoty NEDC.

Údaje sa nevzťahujú na jednotlivé vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia výlučne na účely porovnania rôznych typov vozidiel. Doplnková výbava a príslušenstvo (prídavné diely, veľkosť pneumatík atď.) môžu zmeniť dôležité parametre vozidla, ako sú hmotnosť, valivý odpor a aerodynamika, a okrem poveternostných a dopravných podmienok, ako aj individuálneho štýlu jazdy vodiča môžu ovplyvniť spotrebu paliva, spotrebu elektrickej energie, emisie CO2 a hodnoty jazdných výkonov vozidla.

Pre realistickejšie testovacie podmienky sú hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 namerané podľa WLTP v mnohých prípadoch vyššie ako hodnoty namerané podľa NEDC.