-
Vyhľadávanie
Audi elektromodely
Q8 e-tron, Q8 e-tron Sportback, e-tron GT quattro, RS e-tron GT & Q4 e-tron
Modely e-tron
Audi Q8 e-tron
Viac osobného priestoru pre sebestačnú mobilitu: bez námietok s čisto elektrickým SUV od Audi. Nezáleží na tom, či ste na ceste do mesta alebo s priateľmi na jachting, Audi Q8 e-tron je vašim spoločníkom. Prvé čisto elektrické SUV nie je len športové, ale vhodné aj na každodenné používanie. Dva elektromotory zabezpečia v kombinácii s elektrickým pohonom všetkých kolies pôsobivý jazdný výkon a agilné jazdné vlastnosti.
Viac informácií
Konfigurátor
e-tron GT quattro
Proporcie modelu Gran Turismo, ktoré definuje plochá, široká karoséria a dlhý rázvor kolies, jasne prezentujú to, že sa tu stretáva športový temperament a každodenná všestrannosť. Skulpturálny dizajn karosérie stelesňuje silu a výkon.
Viac informácií
Konfigurátor
Audi Q4 e-tron
Audi Q4 e-tron prináša budúcnosť mobility na cestu. Čisto elektrickú, expresívnu a univerzálnu.
Viac informácií
Konfigurátor
Audi Q8 Sportback e-tron
Audi Q8 Sportback e-tron stelesňuje symbiózu elektrifikácie a každodenného využitia. Vďaka zrýchleniu z 0 na 100 km/h za 5,6 sekundy s výkonom až 300 kW kombinuje športové jazdné vlastnosti s vysokou úrovňou komfortu a dojazdom až 600 kilometrov. Ako stvorené pre všedný deň - a aj mimo neho.
Viac informácií
Konfigurátor
RS e-tron GT
Túžba - nanovo interpretovať auto - sa odráža aj v puristickom dizajne, ktorý je inšpirovaný aerodynamickým dizajnom. Progresívny luxus sa stáva hnacou silou, vďaka ktorej je vysoko emocionálny zážitok z jazdy ešte intenzívnejší.
Viac informácií
Konfigurátor
Audi Q4 Sportback e-tron
Športový dizajn Audi Q4 Sportback e-tron dodáva budúcnosti elektromobility podmanivý charakteristický tvar. Ostré predné a silné zadné partie budia dojem napätia, dozadu decentne a dynamicky klesajúca silueta pôsobí elektrizujúco.
Viac informácií
Konfigurátor
Možnosti nabíjania
Domáce nabíjanie
Nabíjajte elektromobil alebo plug-in hybridné vozidlo pohodlne doma: S nabíjacími systémami e-tron vám spoločnosť Audi ponúka výkonnú, premyslenú a ucelenú koncepciu nabíjania.
Viac informácií
Verejné nabíjacie stanice
Audi vám ponúka voľnosť, riadiť elektromobil aj na veľmi veľké vzdialenosti a flexibilitu, nabíjať vozidlo počas prestávok na vašich cestách.
Viac informácií
Kalkulačka doby nabíjania
Doba nabíjania batérie sa môže líšiť v závislosti od rôznych faktorov, ako napr. teplota okolia, použitie iných, pre danú krajinu špecifických konektorov a použitie funkcie ohrevu kabíny pred jazdou (napr. vzdialene ovládaná klimatizácia vozidla). Pri použití domácich elektrických zástrčiek je nabíjací výkon obmedzený nabíjacím systémom e-tron. Kalkulačka doby nabíjania zohľadňuje hodnoty z Audi e-tron a Audi e-tron Sportback.
Spotreba a emisie:
Audi e-tron 50:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km*: 21,9-24,3 (NEDC); 22,4-26,4
(WLTP); kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Hodnoty spotreby paliva/energie a množstva emisií CO₂ závisí od zvolenej výbavy vozidla.
Dojazd
Dojazd elektrického vozidla hrá pri úspechu elektrickej mobility dôležitú úlohu. Vďaka neustále pokračujúcemu vývoju mohol byť alternatívny pohon použitý aj na dlhé vzdialenosti. Dôkazom je okrem iného Audi e-tron a ponúka tak konkrétnu predstavu o budúcnosti elektromobility značky Audi: Audi e-tron môže "dotankovať" elektrinu na rýchlonabíjacích staniciach s výkonom až 150 kilowattov. Na ďalšiu dlhú etapu je tak vozidlo pripravené za necelých 30 minút. Cieľom je v budúcnosti ešte viac minimalizovať dobu nabíjania.
150
kW
Nabíjací výkon
446
km
Maximálny dojazd, Audi e-tron Sportback 55 quattro
30
min.
Stav nabitia od 5 % do 80 %
Kalkulačka dojazdu
Aký bude dojazd v meste, na cestách prvej triedy alebo na diaľnici? Aký rozdiel dosiahnete s jazdným režimom "efficiency"? Odpovede vám poskytne naša kalkulačka dojazdu pre Audi e-tron a Audi e-tron Sportback.
Tu uvedené dojazdy odrážajú hodnoty založené na cykloch zákazníkov, ktoré sú vhodné pre portfólio Audi. Na rozdiel od štandardu WLTP sa tu predpokladá, že je klimatizácia zapnutá. Pri zvlášť energeticky úspornom štýle jazdy (napr. konštantná priemerná rýchlosť, vypnutá klimatizácia ...) je možné dosiahnuť väčší dojazd. Pre jazdné režimy nie sú nastavené konštantné rýchlosti. Fázy zrýchlenia a spomalenia sú pri každom jazdnom režime nastavené na základe empirických hodnôt jazdy v meste, na cestách prvej triedy respektíve diaľnici, aby hodnoty čo najviac zodpovedali realite.
Spotreba a emisie:
Audi e-tron 50:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km*: 21,9-24,3 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Hodnoty spotreby paliva/energie a množstva emisií CO₂ závisí od zvolenej výbavy vozidla.
Spotreba a emisie:
Audi e-tron 50:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km*: 21,9-24,3 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Hodnoty spotreby paliva/energie a množstva emisií CO₂ závisí od zvolenej výbavy vozidla.
Chcete vedieť, aké náklady a emisie môžete ušetriť?
Na výpočet potenciálnych úspor môžete použiť kalkulačku porovnania nákladov pre Audi e-tron a Audi e-tron Sportback. Pri porovnaní emisií CO₂ sa porovnajú emisie paliva (benzín/nafta) s emisiami, ktoré sú emitované pri výrobe elektrickej energie v Nemecku. Tie sa dajú znížiť prostredníctvom zmluvy na ekologickú elektrinu.
Spotreba a emisie:
Audi e-tron 50:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km*: 21,9-24,3 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Kombinovaná spotreba energie v kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP);
kombinované emisie CO₂ v g/km: 0
Hodnoty spotreby paliva/energie a množstva emisií CO₂ závisí od zvolenej výbavy vozidla.
Technika za modelmi Audi e-tron
Spätné získavanie energie vďaka rekuperácii
Čisto elektrický pohon ponúka možnosť rekuperácie energie. Zatiaľ čo brzdná energia sa pri väčšine bežných vozidiel premieňa takmer úplne na teplo cez brzdy a zbytočne uniká, pri elektrických vozidlách sa dá smer premeny energie zmeniť. Pri akcelerácii je elektromotor napájaný elektrickou energiou, aby vytvoril mechanickú energiu. Pri spomalení je naopak mechanicky poháňaná kinetickou energiou vozidla, a tak získava elektrickú energiu späť, ktorá sa ukladá do akumulátora vozidla a opäť použitá pre pohon. To sa volá rekuperácia. Možnosť spätného získavania energie sa ponúka nielen, keď zložíte nohu z pedála akcelerátora, ale aj pri brzdení. Prvé čisto elektrické Audi využíva rekuperáciu vo väčšine prípadov aj pri zošliapnutí brzdového pedála - vďaka brzdnému systému "Brake-by-Wire" sa brzdové doštičky nedotýkajú brzdových kotúčov a vozidlo brzdí iba elektricky.
Aerodynamika elektromobilu
Naša práca je čoraz náročnejšia. Pretože dobrá aerodynamika s nízkym odporom vzduchu je v elektromobiloch ešte dôležitejšia. V zásade sa dá povedať, že k dispozícii je podstatne menej celkovej energie ako pri spaľovacom motore. Preto musíte optimalizovať efektívnosť v každej oblasti. Platí to najmä pre odpor vzduchu pri jazde konštantnou rýchlosťou, napríklad po diaľniciach.
Audi e-tron v aerodynamickom tuneli
Pri bežných vonkajších spätných zrkadlách dosahuje Audi e-tron koeficient odporu 0,28, pri príplatkových virtuálnych vonkajších spätných zrkadlách dokonca 0,27. Vysoko vyvinutá aerodynamika významne prispieva k dojazdu a ovplyvňuje takmer všetky časti vozidla.
Vďaka sofistikovaným aerodynamickým opatreniam ponúka Audi e-tron vysokú účinnosť s dojazdom vhodným na dlhé cesty. V cykle WLTP prejde na jedno nabitie batérie viac ako 400 kilometrov.
Aby sa dosiahol súčiniteľ odporu vzduchu 0,28, inžinieri Audi implementovali rôzne aerodynamické riešenia vo všetkých oblastiach karosérie.